چرا استفاده از پودر بیس انرژی زا،کامپاند و بنیان ها در صنعت نوشابه های انرژی زا توصیه می گردد؟

امروزه با توجه به افزایش مصرف و محبوبت زیاد نوشیدنی های انرژی زا و تولید بیش از پیش این محصول استفاده از مواد اولیه با کیفیت امری ضروری برای هر تولید کننده این صنعت می باشد. حال با توجه به مخاطرات و چالش های موجود در تولید، استفاده از محصولاتی که روند تولید را برای صنعتگران تسهیل کند می تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.

کامپاند ها و بیس های پودر انرژی دارای تمام مواد مغذی و مورد نیاز برای تولید انرژی زا ها به نسبت و اوزان دقیق و استاندارد هستند. علاوه بر این کیفیت یکسان و عدم وجود تفاوت در تولید ها می تواند نکته مثبت دیگری برای استفاده از این محصولات باشد.

کامپاند
کامپاند

ما در گروه پرتو تجارت رادین (نماینده رسمی شرکت وگا چین)، اقدام به واردات طیف وسیعی از انواع پودر بیس انرژی زا شرکت وگا کرده ایم تا گامی مثبت در جهت تولید محصولات با کیفیت و تسهیل روند تولید برداریم.

میزان ویتامین های گروه ب و کافئین در این محصولات برابر با استانداد جهانی و همچنین استاندارد سازمان غذا و دارو ایران می باشد و دیگر نیازی به وزن کردن و اضافه کردن اقلام متشکله به صورت جداگانه به شربت نهایی محصول نیست.

پودر بیس انرژی زا
پودر بیس انرژی زا

استفاده از کامپاند ها و پودر های بیس انرژی زا را به دلایل زیر به فعالان این صنعت توصیه میکنیم:

  1. قیمت رقابتی نسبت به تولیدکنندگان دیگر
  2. سهولت در تولید و کاهش خطای انسانی
  3. توزین درست و دقیق ویتامین ها و کافئین در محصول
  4. وجود بافت دهنده و صمغ های مختلف که می تواند باعث بهبود بافت محصول و گاز خوری بهتر شود.
#کامپاند# پودر بیس انرژی زا# کامپاند انرژی زا# نوشابه انرژی زا# نوشیدنی انرژی زا# پرتو تجارت رادین نماینده رسمی شرکت وگا چین
1401/4/1

صاحب نظر باشید !

با نظراتتان به بهبود عملکرد شرکت پرتو تجارت رادین کمک میکنید