شرکت دستیلا آلمان فعالیت خود را از سال 1969 در صنعت طعم دهنده های خوراکی و انواع عصاره های طبیعی آغاز کرده است.صنعت طعم دهنده های خوراکی همواره بر پایه تحقیقات دائم در خصوص ایده های مبتکرانه می باشد.این شرکت در سال گذشته به عنوان یکی از صد شرکت برتر آلمانی در زمینه نوآوری و خلاقیت انتخاب شده است.واحد تحقیق و توسعه دستیلا با تیم مجرب و متخصص خود سالانه بیش از 1200 فرمولاسیون جدید طراحی و راهی بازار صنعت نوشیدنی می کند. تمامی محصولات دارای استاندارد های جهانی چون ISO22000،KOSHER ، HALAL ، HACCP ، می باشند. شرکت پرتوتجارت رادین نماینده انحصاری DESTILLA GbmH در ایران، آماده ارائه طیف وسیعی از بهترین مواد اولیه طبیعی ، عصاره ها و رنگ ها به شما عزیزان می باشد.

Destilla Web Site

شرکت Nelden ایتالیا با بیش از 20 سال سابقه و تکیه بر علم و فناوری به روز ایتالیا یکی از بزرگترین طراحان ، تولیدکنندگان و مشاورین انواع خطوط تولید نوشیدنی، لبنی، آرایشی وبهداشتی در بسته بندی های مختلف اعم از شیشه، قوطی و Pet ( گازدار و بدون گاز) می باشد. این دستگاه ها با سرعت های مختلف از 1500 تا 60.000 عدد در ساعت بنا به نیاز و خواسته تولیدکنندگان طراحی می شوند.

Nelden Web site

کمپانی دارویی وگافارما چین ، مجموعه ای با بیش از چند دهه سابقه با فناوری به روز و فوق پیشرفته است که از سال 1989 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات دارویی، پزشکی ، مواد اولیه غذایی، محصولات بهداشتی آغاز کرده است. این شرکت با 30بیش از سال سابقه دارای سایت تولیدی متشکل از 9 کارخانه می باشد . کلیه محصولات این شرکت دارای استاندارد های بین المللی چون GMP، KOSHER، HALAL و ISO می باشد.

پودر بیس نوشابه انرژی زا و کامپاندهای پودری مناسب نوشابه های ورزشی ، تائورین و انواع ویتامین ها که طبق استانداردهای سازمان غذا-دارو ایران طراحی شده اند از جمله محصولات این شرکت می باشد. پرتو تجارت رادین نماینده رسمی وگا چین آماده ارائه انواع محصولات این شرکت می باشد.

Vega Web Site

شرکت ارکان از جمله بزرگترین شرکت های تولید و صادر کننده انواع کنسانتره از قلب کشور ترکیه می باشد.این شرکت با بیش از دو دهه تجربه، مجهز به بهترین تجهیزات روز دنیا آماده ارائه طیف وسیعی از انواع کنسانتره ها می باشد.کلیه محصولات این شرکت طبق استانداردهای روز جهانی همچون ایزو و حلال، تولید و توزیع می شود.

کنسانتره هویج سیاه از جمله محصولات پرفروش این شرکت می باشد که گروه پرتو تجارت رادین به عنوان نماینده رسمی و انحصاری فروش آن را در ایران داراست. کنسانتره هویج سیاه یک محصول ارگانیک است که شامل میزان بالایی آنتی اکسیدان بوده وفاقد هرگونه طعم و بو میباشد و این محصول شگفت انگیز در صنعت غذا به عنوان رنگ قرمز طبیعی کاربرد داشته و اغلب در صنایع نوشیدنی استفاده استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این کنسانتره میتوان به مقاومت بالا به نور خورشید ، PH های اسیدی و عدم ته نشینی و رینگ بستن اشاره کرد.

Erkan Web Site

#دستیلا# نلدن# وگا# ارکان# Destilla# Nelden# Vega# Erkan
1403/3/8