پرتـو تجـارت رادین را بیشتر بشنـاسید و از خدمـات این شرکت بهره مند شوید

گروه بازرگانی تولیدی پرتو تجارت رادین با هدف تامین انواع مواد اولیه غذایی از جمله انواع اسانس، رنگ های خوراکی و کلیه مواد مورد نیاز انواع نوشابه های انرژی زا، از بهترین تولید کنندگان بین المللی روز دنیا برای رفع نیاز شما مشتریان محترم در بخش های مختلف نوشیدنی، لبنی و شیرینی- شکلات در این صنعت بزرگ آماده خدمت رسانی می باشد.

شرکت پرتو تجارت رادین با کارشناسانی مجرب و حرفه ای در این زمینه همواره به دنبال راهکارهایی جهت ایجاد نوآوری و بهبود طعم درانواع فرمولاسیون محصولات مختلف اعم از آبمیوه های گاز دار و بدون گاز ، نوشابه های انرژی زا، آب های طعم دار، شیرهای طعم دار و غیره بوده و در تمام مسیر شما را برای رسیدن به آنچه که میخواهید، با ضمانت بهترین و بالاترین کیفیت همراه شما خواهد بود.

ما مفتخریم که توانسته ایم در طی این سال ها نمایندگی شرکت های بزرگ بین المللی چون دستیلای آلمان، وگای چین و ارکان ترکیه را در ایران اخذ کرده و گامی کوچک در پیشرفت این صنعت بزرگ در کشور عزیزمان برداریم.

لازم به ذکراست، کلیه مایحتاج شما سروران گرامی هم به صورت موجود در انبار این شرکت و هم بنا به درخواست شما عزیزان به صورت اختصاصی قابل سفارش می باشد.

و به خود می بالیم که شرکت پرتو تجارت رادین متشکل از تیمی جوان، حرفه ای و متخصص، با تلاش خود و آزمایشگاهی مجهز سهم بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده و با شرکت های بزرگ و مطرحی همچون بهنوش ایران، کاسل نوش، خوشگوار مشهد، صداقت پیشه فارس، اروم نارین، عالیس و ... در این صنعت همکاری داشته ایم.

پس از کسب موفقیت های چشمگیر در صنعت غذا طی سال های گذشته، این گروه در سال 1399، موفق به افتتاح و راه اندازی مدرن ترین کارخانه تولید غذای دام و حیوانات اهلی با نام تجاری و برند Cezar & Candy گردیده و کلیه محصولات این کارخانه تحت لیسانس آلمان فرموله و راهی بازار شده است.

#درباره ما# نوشیدنی انرژی زا# پرتو تجارت رادین# آزمایشگاه حرفه ای پرتو تجارت رادین# بهبود فرمولاسیون محصولات صنایع غذایی# طراحی فرمولاسیون تا تولید محصول
1400/2/31